O nama

Istorijat

Kompanija Univerzal u svojoj istoriji broji trideset pet godina uspešnog poslovanja. Kreativni preduzetnički duh porodice Kekić, davne 1987.godine, rezultira osnivanjem jedne od retkih privatnih knjižara na teritoriji bivše Jugoslavije. Knjižara, uveliko poznata Novosađanima po svom asortimanu, nosila je u svom nazivu poznati naslov našeg uglednog pesnika, reditelja i slikara Miroslava Antića i time otpočela odgovornu tradiciju brige o potrebama dece i odraslih na putu formalnog obrazovanja u vidu razvijanja linije kvalitetnog školskog pribora, preko kancelarijskog pribora do linije anatomskih rančeva i školskih torbi. "Plavi Čuperak" je bio snažan temelj za rast i razvitak velike kompanije koja se danas naziva Univerzal.

 

 

Uspešno poslovanje knjižare "Plavi Čuperak" u aprilu 1992. godine rezultira osnivanjem i registracijom preduzeća Univerzal, a osnovna delatnost preduzeća je veletrgovina kancelarijskim i školskim priborom, poslovnom galanterijom i igračkama. Na temeljima kvaliteta, poslovno uspešna, kompanija Univerzal, 2001.godine useljava se u nov i moderan poslovni objekat od 1600m2 u Novom Sadu, na adresi Bulevar vojvode Stepe 60. Prelaskom u novi objekat Univerzal svojim kupcima i poslovnim partnerima omogućava nove pogodnosti prilikom nabavke robe.

      

Univerzal je danas snažan korporativni brend koji se ističe svim sa svojim kvalitetima. Naziv The Home of Quality nije se slučajno našao u našem logotipu. 

               

Tokom 2005. godine, Univerzal otvara prodajni salon u Beogradu, a u Novom Sadu gradi magacinski prostor površine 500m2, sa preko 600 paletnih mesta, na adresi Bulevar vojvode Stepe 70, opremljen najsavremenijom opremom za prijem, praćenje i otpremu robe. 

Otvaranjem poslovnog prostora u Nišu, 2008. godine, Univerzal je proširio svoju prodajnu mrežu i pokrio čitavu teritoriju Srbije.

U toku 2013. godine Univerzal širi svoj magacinski prostor u Novom Sadu i gradi magacinsku halu od 1400m2 sa 1600 paletnih mesta i privatnim carinskim skladištem. Na adresi Rumenački put bb, magacinsku halu u svojoj strateškoj i poslovnoj važnosti, upotpunjuje moderan izložbeni salon.

 

 

                

 

Univerzal u svom progresu ipak ne ostaje samo na ovim poduhvatima. 2019. godine započinje izgradnju najvećeg cash and carry prodajnog mesta u Srbiji na lokaciji u Zemunu sa adresom Autoput za Novi Sad 213a. Objekat veličine 2600m2 sa najsavremenijom opremom za takvu vrstu poslovanja stavljen je u upotrebu 2021. godine. Moderan komercijalni, prodajni i izložbeni prostor oslikava snagu Univerzal-a.

 

   


     

 

Ovakvom strateškom postavkom, Univerzal postaje lider u svojoj delatnosti.

Naravno ni ovde se Univerzal ne zaustavlja. Na osnovu ideje i vizije da napravi sopstveni proizvodni brend Univerzal kreira Octopus by Univerzal. Na osnovu dugogodišnjeg iskustva Univezal sve svoje proizvodne brendove, koje je ranije koristio, sada smešta pod jedan krovni brend nazvan Octopus. Podbredndovi brenda Octopus su: EDUCATIONAL (školski pribor i materijal), CREATIVE (materijal i oprema za kreativce), PROFESIONAL (kancelarijski pribor i materijal), PARTY (sve za proslave), EXTREME (anatomske torbe i ranci), ART (profesionalan umetnički program). Tako naša "hobotnica" koja nas prati preko 15 godina na našim proizvodima sada dobija i brend koji zajedno sa njom čine okosnicu naše ponude.

 

                        

 

Međutim, Univerzal ne bi bio to što jeste da ne nastavi sa svojom daljim razvojem. Iste godine 2021. u avgustu Univerzal otvara svoju drugu maloprodaju. Na lokaciji Bulevar oslobođenja 131 u Novom Sadu. Na preko 300m2 u modernom izložbenom prostoru Univerzal je ponudio svoje proizvode kupcima koji su jedva čekali da na ovoj loaciji imaju knjižaru kakvu zaslužuju.

 

        

 

Danas, na čelu sa timom iskusnih stručnjaka, kompanija Univerzal odgovara izazovu turbulentnih tržišnih kretanja i neguje sopstvenu proizvodnju klamarica, spajalica, tempera i lepka u okviru Octopus brenda. S tim u vezi,  Univerzal je danas ime koje se prepoznaje i na inostranom tržištu, pa tako uspešno već godinama plasira svoju robu u 18 država Evrope.               

Na osnovu procene najvećeg evropskog provajdera poslovnih i bonitetnih informacija, Bisnode doo, kompanija Univerzal ispunjava kriterijume Bonitetne izvrsnosti i spada u sam vrh privrednih društava u Srbiji.

Takođe, kompaniji Univerzal dodeljena je nagrada DOBAR DIZAJN od strane žirija Privredne komore Vojvodine.

Vizija Univerzala je da na globalnom nivou bude jedna od vodećih kompanija u proizvodnji i prodaji kancelarijskog i školskog pribora vrhunskog kvaliteta. Naš posao je da razumemo i pratimo potrebe naših potrošača, i da uvek zadovoljimo njihova očekivanja kroz raznovrsnu ponudu kvalitetnih proizvoda koji su u skladu sa evropskim i svetskim trendovima

Misija kompanije Univerzal

Svojim širokim asortimanom visoko kvalitetnog kancelarijskog i školskog pribora, stvoriti najbolje uslove za krajnje potrošače. Uz stalno praćenje evropskih i svetskih trendova, kontinuirano učenje i prenošenje znanja, pružiti najbolju uslugu i postati vrednosno prepoznatljiv brend na globalnom tržištu.

 

Mi smo odgovorna kompanija

 

Kompanija Univerzal praktikuje društveno odgovorno poslovanje, te podržava veliki broj humanitarnih organizacija i njihove aktivnosti u domenu zdravlja, nauke, sporta i ekologije. U arhivi događaja i organizacija koje je kompanija Univerzal podržala proteklih godina nalaze se:

         

Svih ovih godina, posebnu pažnju posvetili smo zahtevima naših potrošača i ostvarivanju partnerskog odnosa sa njima, poboljšanju kvaliteta i proširivanju asortimana i obima proizvodnje.

Uz podršku tima iskusnih stručnjaka i zadovoljnih radnika, Univerzal uspešno posluje prema ISO 9001 standardima i modelima savremenih svetskih kompanija.

 

Naše vrednosti su:

 

            Naši kupci su u fokusu svega što radimo.
            Kvalitetan proizvod je najbolji i jedini mogući proizvod.
            Proširenje asortimana kroz praćenje evropskih i svetskih trendova.
            Kontinuirano učenje. Mi učimo od najboljih, ali i prenosimo znanja i edukujemo naše klijente da bi na adekvatan način koristili i dalje prodavali naše proizvode.
Osvajanje novih tržišta kvalitetnim proizvodima.
            Brend se stvara kroz tradiciju, integritet, doslednost svojim vrednostima i odnosu prema klijentima.

  

Mi živimo naše vrednosti!