Uslovi isporuke

Prodavac se obavezuje da kupljenu robu isporuči Potrošaču slanjem robe preko kurirske službe, sa kojom ima zaključen Ugovor o pružanju ekspresnih usluga u unutrašnjem saobraćaju.

Za sve porudžbine vrednosti manje od 5.000,00 dinara Potrošač se, prihvatajući ove Uslove korišćenja, obavezuje da na ime troškova isporuke prilikom preuzimanja pošiljke plati, direktno kuriru, iznos od 450,00 din sa PDV-om. Za sve porudžbine čija je vrednost 5.000,00 dinara ili više isporuka je besplatna.

Nakon prijema porudžbine od strane Potrošača, Služba Internet prodaje kompanije Univerzal d.o.o. Novi Sad, vrši proveru dostupnosti i ispravnosti artikala. Ukoliko su poručeni artikli dostupni Potrošaču se šalje potvrda o prijemu porudžbine i počinju da teku rokovi za isporuku. Ukoliko poručenog artikla nema na stanju, Potrošač dobija e-mail o nedostupnosti artikla.

O vremenu dostave Potrošač će biti obavešten telefonom od strane kurirske službe.
Nakon preuzimanja paketa od strane kurirske službe, Potrošaču će biti prosleđena automatska poruka na e-mail sa kodom pošiljke koju može pratiti OVDE.

Rok isporuke iznosi 3-5 radnih dana od prvog narednog dana od dana izvršenja porudžbine od strane potrošača.
Isporuke paketa se vrše samo radnim danima, tj. vikendom se isporuke paketa ne vrše.
Molimo Vas za razumevanje za moguća kašnjenja u isporuci u periodima akcija i sezonskih sniženja obzirom da isporuka zavisi od eksternih službi.
Isporuka se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije, pri čemu se ne vrši isporuka na teritoriju AP Kosovo i Metohije.

Kuriri City Express-a (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-17h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Obaveštenje o ceni isporuke će Vam stići i na e-mail prilikom uspešno obavljenog procesa poručivanja, zajedno sa specifikacijom porudžbine.